Vevői információk

Kedves Vásárlónk!

Rendelésének leadásáról, a szállítás menetéről az alábbiakban tájékozódhat.

A rendelések leadása

A megrendelés leadását az alábbi módokon teheti meg:
1. Itt, a Tudatos Szülők Áruháza weboldalán termékek virtuális kosárba gyűjtésével.
2. Telefonos elérhetőségünkön a termékek nevének megadásával: 20/775-1800
3. A rendeles@tudatosszulo.hu e-mail címre e-mail küldésével.

A webáruházban történő vásárlás menete

A Webáruházban történő első vásárlást megelőzően NEM szükséges regisztráció. A megrendelni kívánt termékek a Kosárba gomb megnyomásával gyűjthetők össze a Webáruházban való nézelődés során. A "Kosár" tartalma a vásárlás folyamán bármikor ellenőrizhető, változtatható, frissíthető vagy akár törölhető. Kosarát a vásárlás egész folyamata alatt a jobb felső sarokban szürke mezőben láthatja a termékek darabszámával és összegükkel. Ezt követően a tényleges vásárlás megkezdhető a Fizetés gomb megnyomásával, ahol lehetőség van a szállítási és számlázási adatok pontos megadására, a fizetési és a szállítási mód kiválasztására, valamint a rendelés véglegesítésére.

Fizetési módok

Áruházunkban többféle fizetési mód közül választhat:
1. Utánvétes fizetés: Ennél a fizetési módnál a csomag átvételekor a futárnak kell megfizetni a rendelés értékét.
2. Bankkártyás fizetés: Fizetéskor automatikusan átírányítjünk Önt az OTP fizetési felületére, ahogy gyorsan, kényelmesen fizetheti megrendelését.
3. Előre utalás: Az alábbi bankszámlaszámra lehet a rendelés értékét átutalni a rendelés leadásától számított 3 munkanapon belül. Javasoljuk az ügyfélszolgálat általi jóváhagyó (a rendelés feldolgozás alatt) visszajelzésének megvárását, hogy valóban minden termék van-e raktáron.
Tudatos Szülő Kft.
Raiffeisen Bank Zrt.
12012204-01431810-00100007

4. Készpénzzel vagy bankkártyával történő fizetés (kizárólag személyes átvétel esetén a Tudatos Szülők Áruházában vagy GLS Csomagpontokon)

A rendelés átvételének módjai

A rendelés átvétele az alábbi módokon történhet:

1. Futárszolgálat útján a megadott címen
2. Foxpost ponton a kiválasztott helyszínen

3. Gls csomagponton
4. Személyes átvétellel a Tudatos Szülők Áruházában

1. Futárral történő kiszállítás esetén a rendeléskor megadott címre történik a kiszállítás az alábbi futárcég által:

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.

 
Székhelye:
2351 Alsónémedi GLS Európa u. 2.
Központi telephelye:
2351 Alsónémedi GLS Európa u. 2.
Ügyfélszolgálat: info@gls-hungary.com


A rendelés leadásától számított 1-4 munkanapon belül kerül kiszállításra a csomag. Munkatársunk minden esetben tájékoztatja Önt (e-mailen vagy telefonon) a kiszállítás várható időpontjáról. A rendelés leadásakor Önnek lehetősége van üzenetet küldeni mind Munkatársunknak, mind a Futárnak.
A csomag kézbesítését a futárszolgálat többször is megkísérli, illetve telefonon egyezetni próbálnak Önnel a kiszállítás időpontjáról. A kézbesítés munkanapokon, 8-17 óra között történik. Kérjük segítse a futárszolgálat munkáját, hogy biztosítja elérhetőségét a szállítási címen és elérhetőségeken. Köszönjük együttműködését!

2. Foxpost  automata: A megrendelt áru Foxpost automatába történő megérkezésekor a Foxpost Ügyfélszolgálat SMS-ben értesíti a Önt, hogy csomagja az Ön által kiválasztott helyre érkezett, amelyet követően a csomag azonnal átvehető, az értesítést követő 3 munkanapon belül. Ezeken az átvevő helyeken készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetőség.

3.  A GLS csomagpontok különböző profilú üzletekben találhatók, amelyek különböző nyitvatartási idejűek. Magyarországon több mint 500 GLS CsomagPont üzemel. A csomagpontok helyéről és részletes nyitvatartási idejükről az alábbi linken található információ: https://gls-group.eu/HU/hu/eseti-szallitasok/gls-csomagpont

4. Személyes átvétel választása esetén Ön értesítést kap e-mailen, ha rendelése összekészítésre került. Az értesítést követő 8 munkanapon belül a csomag személyesen átvehető a Tudatos Szülők Áruházában (1119, Budapest, Fehérvári út 63.). Az üzlet nyitva tartását az értesítés tartalmazza. Az üzletben Önnek lehetősége van készpénzes és bankkártyás fizetésre is.

 

A rendelés átvételének díjai
Ön a megrendelt termékeket több módon is átveheti az alábbi díjakkal:
 

                 Átvétel módja                                     0 Ft - 12 000 Ft                        12 000 Ft - 15 000 ft                      15 000 Ft felett                  Utánvétes fizetés esetén
1. Futárszolgálat útján a megadott címen            990 Ft                                            790 Ft                                             0 Ft                                          + 200 Ft
2. GLS csomagponton                                             790 Ft                                            590 Ft                                             0 Ft                                          + 200 Ft
4. Foxpost csomagautomatában                           590 Ft                                            390 Ft                                             0 Ft                                           + 200 Ft
5. Személyes átvétellel a Tudatos Szülők Áruházában (1119, Budapest, Fehérvári út 63.)  INGYENES

Az utánvét-kezelési díjat és a csomagolási költséget a megjelölt szállítási költség minden esetben tartalmazza.

 

Pénzvisszafizetési garancia

Önnek minden rendelésnél lehetősége van 21 munkanapon belül indoklás nélkül elállni rendelésétől, amennyiben a megrendelt termék nem nyerte el tetszését. Ebben az esetben miután jelezte nekünk elállási szándékát, kérjük küldje vissza ügyfélszolgálatunk címére a terméket (1119, Budapest,Fehérvári út 63.). Ebben az esetben a visszajuttatás költségei Önt terhelik. A termék visszaérkezését követően haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszafizetjük a termék árát. Kérjük a terméket lehetőség szerint bontatlan állapotban és sérülés lehetőségétől mentes csomagolásban jutassa vissza hozzánk! Köszönjük!

 

Személyes adatok védelme

A webáruház használata során több adatot is megadhat, amelyeknek megadása önkéntes alapon történik. Ezeknek az adatoknak a használata és kezelése során cégünk az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően jár el minden esetben. Cégünk az Adatvédelmi Hatóságnál is bejelentett adatkezelést végez és mindent elkövet annak érdekében, hogy webáruházunk használói biztonságban tudhassák megadott adataikat. Az Ön írásos beleegyezése nélkül nem adjuk tovább adatait, kivéve azoknak a cégeknek, akikkel az Ön érdekében állunk szerződéses viszonyban (pl: szállítás stb.). A regisztráció során megadott jelszavakat még cégünk munkatársai sem láthatják. A webáruház használatával Ön elfogadja az adatkezelésre vonatkozó feltételeket.

 

Hibás termék cseréje


Abban az esetben, ha a csomag kiszállításkor úgy érkezik meg Önhöz, hogy annak külsején bármilyen, szemmel látható sérülés van, a futárnak kötelessége az árut tételesen átadni és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. Ha véletlenül eltérést tapasztal a számlázott és kiszállított termékek között, vagy esetleg sérülésmentes csomagban törött terméket talál, mindenképpen jelezze ügyfélszolgálatunknak az észleléstől eltelt lehető legrövidebb indőn belül. Bejelentését megteheti telefonon vagy írásban, esetleg személyesen, és a hibát azonnal orvosoljuk.

Minden esetben szükség van ilyen esetben a vásárlást igazoló dokumentumra, illetve a reklamáció csak a termék hiánytalan, tartozékokkal együttes állapotában fogadható el. Ha a termék sérülése nem a szállítás következményeképpen keletkezett, az észleléstől számított legrövidebb időn belül jelezze nekünk a problémát és 8 munkanapon belül juttassa vissza hozzánk a hibás terméket ügyfélszolgálatunk címére (1119, Budapest,Fehérvári út 63.).

Amint a termék megérkezik hozzánk, természetesen térítésmentesen kicseréljük – az áru cseréjéből eredő újbóli szállítás díját pedig természetesen magunkra vállaljuk, de a hibás árut Önnek kell hozzánk visszajuttatnia a saját költségére.
 

A fent említett pontokról részletesebben a letölthető Általános Szerződési Feltételekben olvashat.